El Departament d’Interior convoca la Taula de Negociació amb caràcter urgent i extraordinari per al proper dilluns 22 de desembre
La Comissió de Retribucions i Despeses de Personal ha dictaminat que el Departament d’Interior i les organitzacions sindicals amb representació al Consell de la Policia poden iniciar oficialment la negociació, en els termes abordats durant les setze reunions que fins ara hem mantingut.
Tal i com des del Sindicat Autònom de Policia (SAP-FEPOL) i des del Sindicat de Mossos d’Esquadra (SME-FEPOL) comuniquéssim al col·lectiu ahir per la tarda després de la darrera reunió, l’OK imprescindible de la CRiDP per poder arribar a un acord definitiu amb el Departament d’Interior ja ha arribat.
Una vegada sabut el dictamen de la CRiDP, la Subdirecció general de recursos humans ens ha convocat amb caràcter urgent i extraordinari per al proper 22 de desembre a les 12:00h. Serà en la propera reunió, quan es podrà posarà el valor econòmic al complement d’especial complexitat i al complement de formació continuada, alhora que podrem saber també, el contingut íntegre del dictamen de la pròpia CRiDP, per avançar de manera definitiva cap a la signatura de l’acord.
Per tant, lluny d’algunes mentides manifestades fins i tot, per algunes organitzacions sindicals presents a la Taula de negociació, queda en evidència que la negociació segueix amb pas ferm cap (esperem) a la signatura d’un acord de millora de les condicions laborals que d’arribar a bon port, pot resultar històric.
Des del SAP-SME-FEPOL ens mantenim en l’optimisme de cares a la reunió del proper dilluns, a la qual (com no pot ser d’una altra manera) hi seguirem anant amb els objectius molt clars.
És per això que en aquest comunicat és hora de recordar que la quantitat que fins ara s’ha posat sobre la taula (i que hauria de servir per implementar els complements d’especial complexitat i de formació continuada) ha estat de 3.850 euros.
Tal i com hem manifestat reiteradament i com a organitzacions sindicals majoritàries, seguim veient aquesta quantitat insuficient i per tant seguirem reivindicant una millora. De no millorar-la, serà el moment (i no fa una setmana) de sortir a defensar els nostres interessos.
Companyes i companys! Si hem superat un moment clau com el de la Comissió de Retribucions ara ja estem en el tram final de la negociació. No defallim!
