Reunió RPMS 15 de juny

by | juny 17, 2022 | COMUNICATS REUNIONS

El passat dimecres dia 15/06/22 es va produir la reunió entre els Caps de la RPMS i els sindicats representatius.

GENÈRICS

  • Manca de vehicles: son coneixedors d’aquesta problemàtica, però no arribaran vehicles fins al 2023. S’estan portant tots els vehicles a reparar i es fan gestions per portar un vehicle Ford Kuga a cada comissaria per solucionar problemàtica de manca d’espai en companys alts i que no caben als Seat Ateca.
  • Agents en pràctiques: a l’espera de llistats definitius ens informen que la previsió és moviment de 144 efectius per reforçar el Pla d’estiu, 200 efectius per reforçar les mancances d’altres destinacions i la resta es quedaran al mateix destí.
  • Problemàtiques amb Webex: ens confirmen que la intenció és que en jornada de festa sempre es faci declaració per webex a la comissaria més propera al domicili. Es trasllada diferents casos que no és així, on s’acaben fent més km que si anessin al jutjat, perdent hores de judici, o casos on el mateix jutjat demana que sigui presencial al jutjat i no es respecta.
  • Manca de comandaments: El Comissari és conscient d’aquesta problemàtica, però no es pot trobar una solució adient fins que es resolguin les convocatòries futures. Es prioritzarà aquestes mancances en funció de les necessitats, però no es poden cobrir totes les mancances que tenen.
  • Planificació del romanent anual: S´han donat directrius a totes les oficines de suport per tal que es planifiqui tot el romanent.
  • Pla d’estiu: A la RPMS s’incorporen 35 efectius, (18 a Sitges, 10 a Viladecans i 7 a Castelldefels). De la RPMS marxen a altra regió 16 efectius, i 5 efectius que canvien destí dins de la RPMS.

ABP VILAFRANCA

  • Problemes de climatologia: ens confirmen que existeixen aquests problemes, però que ara funciona tot bé. L’any vinent, a través d’unes ajudes de fons europeus, es canviarà tot el sistema de climatització per un de nou, tipus aerotèrmic.
  • Q3 a OAC: El comissari ens comunica que ha parlat amb el Cap d’ABP i no el considera necessari i, per tant, no es farà el canvi.

CD SANT SADURNÍ

  • Males olors: ens comenten que les males olors provenen del clavegueram de la via pública i no poden fer-hi res.

ABP GAVÀ

  • Problemes de mosquetes a custòdia de detinguts i menjador: ens informen que han realitzat les feines oportunes amb l’empresa de control de plagues. També s’ha fet neteja de les arquetes amb les cubes. Es demana que aquestes feines han de ser més periòdiques i coordinades entre elles perquè no torni a passar, ja que el problema no acaba de solucionar-se i continuen havent-hi mosquetes.

ABP L’HOSPITALET

  • Problemàtica amb les citacions: Traslladem la problemàtica de les citacions que requereixen que els agents truquin al jutjat de 9 a 14 per declarar com a testimonis.
  • Es faran les gestions oportunes entre departaments per tal de solucionar aquesta problemàtica.
  • Problemes de climatització: Continuen els problemes de climatització i no s’ha complert l’agenda de reparació que ens van informar que es faria abans de l’estiu. Ens informen que tenim raó, i que no s’ha fet el canvi de refredadora perquè va haver-hi una impugnació a l’adjudicació de l’empresa que s’havia agafat i s’ha hagut de repetir tot el procés de licitació. Això suposa que no es podrà fer aquesta substitució fins després de l’estiu. A causa d’això es repararan diferents fancoils per tal de passar l’estiu.
  • Videoporter accés a ABP: Continuem esperant la seva instal·lació, ja que ens va dir que estava aprovat. Se’ns comunica que està aprovat però pendent d’execució, i no tenen data.
  • Canvis de les càmeres de seguretat: El canvi de sistema analògic a digital es farà a partir de setembre.
  • Mal estat de les portes d’entrada: Està previst el canvi, però no tenen coneixement de les dates.
  • Rodes punxades de vehicles patrulla i particulars: Tornem a insistir amb aquesta problemàtica pels llançaments des de l’exterior d’objectes punxants per tal que es prenguin mesures.

ASA

  • Demanen informació sobre agenda per tal que ASA i ARRO comenci a treballar a les noves dependències. De moment no tenen confirmada cap data i continuen a l’espera. Es demana que ARRO pugui anar a aquestes dependències per tal de poder dir la seva pel que fa a distribució d’espais.

SANT FELIU DE LLOBREGAT

  • Problemes de visió de les càmeres de seguretat: es trasllada que hi ha càmeres que no tenen una bona visualització ja que la vegetació tapa aquestes càmeres. S’ha traslladat a manteniment i els jardiners, i ja s’ha solucionat.
  • Problemes de cablejat i connexions elèctriques en despatxos d’Urpac, Suport Regional, Sala…, ens comuniquen que un cop coneixedors d’aquesta problemàtica s’ha passat per aquests despatxos i s’ha solucionat.
  • Manca d’efectius a USC: El Comissari és conscient d’aquesta problemàtica i espera que amb el proper moviment dels agents en pràctiques i l’arribada de la nova promoció a l’agost poder solucionar aquesta manca d’efectius.
  • Sobrecàrrega de feina del servei de porta: Son conscients d’aquesta problemàtica, primer perquè la ubicació de la porta no és la més adient, té problemes de visió i en referència això n’hi ha una proposta de modificar aquesta ubicació. Estem a l’espera de resposta d’aquests informes. Pel que fa a càrrega de feina, el reforç puntual dels companys de TSNP, no és efectiu, ja que per l’espai que ocupa no té accés a control i obertures d’accessos, es demana poder duplicar aquests comandaments per tal que es pugui encarregar d’aquests accessos.

CD SANT VICENÇ DELS HORTS

  • Orientació càmeres de seguretat: Donem trasllat d’anomalia detectada. Ens comuniquen que l’oficina de suport farà la petició per tal que es modifiqui.

ABP MARTORELL

  • Problemes d’olors a vestidors de dones: Aquest punt s’està controlant amb les neteges de les arquetes, i es farà dues neteges d’aquest tipus anualment.

ABP VILANOVA

  • Tornem a insistir en la necessitat de tenir una fotocopiadora- impressora al servei de porta a causa del volum de feina que es realitza en aquest servei. Manifesten que s’ha demanat fa temps i estan a l’espera. Es farà seguiment d’aquesta petició.
  • Problemes de mosquetes i olors a zona de garjoles i vestidors: ens informen que després d’haver realitzat les corresponents neteges de les arquetes amb les cubes s’ha solucionat aquest problema, i s’ha reforçat la neteja de les garjoles.

CD SITGES

  • Avaria de la porta del pàrquing des de fa 8 mesos: Ens comuniquen que durant el mes d’abril l’empresa ja va agafar les mides i per fabricació requereix el seu temps, s’està pendent del seu muntatge el pròxim 27 de juny.

Sempre Mossos Esquadra